måndag 21 november 2016

Komma på

Hej, 
Kom precis på att du finns. Lite småkul faktiskt. Läste lite gamla inlägg och inser att tiden går fort både i nutid och i kroppstid. Det var en liten Carolin som skrev i denna bloggen tidigare. Men visst kan det bli kul att få ta upp denna igen. Vet inte om någon läser men diet kan finnas glädje i att bara få skriva av sig. Massor har hänt sedan sist. 

Jag har blivit fru Roes, med ett bröllop som var den helt klart mest magiska dag som jag varit med om. Det var en dag som jag var lite rädd för. Jag trodde att jag hade för höga förväntningar och försökte att minska dem genom att säga till alla att jag inte har några förväntningar alls på dagen D. Men johodå det fanns allt en del förväntningar som var skyhöga. Trots detta blev denna dagen den bästa och mest minnesvärda dagen jag upplevt än. 


Jag ska bli mamma om mindre än två månader. Den 5 januari mer bestämt. Helt galet!! Det har jag på riktigt inte fattat än. 

Jag har bytt jobb och arbetar nu på BUP. Mycket intressant och roligt. Väldig skillnad från KAVA som var min tidigare placering. 

Ne men om jag skulle ta och logga ut härifrån och kolla hur alägget blir. Det har med all säkerhet kommit en massa snygga saker som kan göra denna blogg till en roligare och snyggare look, såhär två år senare. 

Inga kommentarer: