måndag 27 januari 2014

moondag

Hej svej lilla bloggen
Idag är det en måndag som egentligen är måndag med stort M, eller egentligen inte. Varför det skulle vara måndag med stort M så skulle det vara så att jag skulle resa till månen. Fast det vill jag ju egentligen inte. jag är inte så frälst vid rymden. Jag tycker nog mest att den är ganska läskig. ja det tycker jag nog faktiskt. Fast om det är någon dag som man ska resa till månen så är det ju på måndagen. Tänk att varje vecka så är det en måndag. Tänk om det funnits en Carrodag i veckan. det skulle vara fredag i så fall. en fredag med en ledig lördag. det hade vart jag. Nu ska jag börja leva som om det är fredag, med ledig lördag, alla dagar i vecka. Det blir kul. nu ska jag plugga lite innan jobb och träning. Idag blir en BRA dag! :)
pusshej på dig

Inga kommentarer: