måndag 7 januari 2013

2013

Såja .. Då har det nya året börjat. Shit vad mycket som händer de där första dagarna. det känns som om alla  bestämmer sig för att just detta året ska bli det bästa och detta året ska alla bli en ny version av sig själva. På ett sätt så gillar jag det och på ett sätt så blir jag så arg. Är det vårty samhälle som bara trycker fram oss till att alltid vilja vara någon man inte är. Jag är inte störst, bäst och vackrast, men jag trivs med vem jag är. Visst har man breaks ibland och vill vara någon annan. Men sedan så tittar man kring sig och undrar om man vill att de i min närhet ska vara på något annat sätt eller att de ska förändra. Då inser jag att om jag ändrar mig så kommer de att ändra sig vilket kommer bli dumt. Djupa tankar det där.

Mitt 2013 ska bli som det blir. Jag välkomnar ett nytt fotbollsår och ett nytt skolår. Det jag verkligen hoppas ska ske är att jag kommer på vad jag vill plugga. Jag tror ju att det är sjuksköterska som jag ska bli. Jag kanske ska ta tag i det och äntligen acceptera att det är det jag vill bli :)


Inga kommentarer: