torsdag 22 november 2012

tentamen

Detta underbart gråa väder ger mig sådan lust att skrapa fram en massa pengar på Triss och bara åka iväg till värmen, eller egentligen gillar jag det fula vädret lite. fast mest när man inte har plugg att göra. För det finns inget som motiverar en att bli klar snabbt som då det är fint väder och man kan se en lycka i att komma ut och köpa en go kaffe. Men så är alltså inte läget. Jag borde verkligen jobba lite nu men jag orkar inte. Jag ska skriva en tenta om hur ungdomar gör identiteter ur olika medier. Jag tänkte mig att jag skulle skriva om emo trenden, hur den är kopplad till en viss typ av musik. Det finns också en viss koppling mellan emo och att skära sig i armarna. Jag tror att detta kommer att bli intressant men att det kommer att bli svårt att bena upp det och att skriva det på 3-4 sidor.. Wish me good luck!

Inga kommentarer: